dimarts, de novembre 4

Chupa Chups (Grup MBT)


Marta Galindo
Campanya "Colour your life!"



4 comentaris:

Anònim ha dit...

Em sembla molt bona campanya "com a famosa."
Potser el que no hagues posat és el xupa-xup, amb el logo n'hi havia prou, no?
I bona vista en la diferencia cromàtica teva amb la resta d'imatge.

Anònim ha dit...

Està molt bé la foto i les lletres però estic amb l'anònim de dalt: hi ha 3 Chupa Cups a la imatge (el de dalt dels "50" el conto) i crec que és excessiu.

Però els colors, l'efecte picat i el borrós esta molt bé ^-^

laiagmartin ha dit...

Molt bona campanya, tal pel tractament de la imatge pel que fa a color i moviment. Com les altres 2 persones que han escrit, només trobo la pega que apareixen 3 logos de ChupaChups, jo només hi hagués posat el genèric. Tot i així, m'agrada molt! :)

Anònim ha dit...

ostres! no havia vist aquesta campanya encara. m'agrada molt. jo potser hagués deixat el logo de chupa chups de sempre, i ja està. però l'efecte donat a la imatge i el tipus de plano m'agrada.
jo també vaig optar per l'escrit a mà i sembla ser una bona idea.